OT: Ekvitermni regulace kotle

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Leden 19 14:08:15 CET 2018

Napadlo mě, že jsem tam nenapsal jeden velmi důležitý faktor
ve prospěch temohlavic, a to slunce. Uvědomil jsem si to, když mi
zrovna teď začalo slunce prát do zad, a temohlavice se samozřejmě
zavřely.
Tohle podle mě žádný ekviterm nepořeší. Navíc nezáleží jenom na
orientaci oken, ale i na tom, jestli jsou třeba žaluzie vytažené nebo
spuštěné. A protože mám většinu oken na jih a západ, tak tohle
třeba u mě dělá opravdu hodně velký rozdíl.

PL