OT: Ekvitermni regulace kotle

iko iko.ikoon na gmail.com
Pátek Leden 19 13:40:07 CET 2018

Aspon niekto sa ma zastal :)

Presne tak, v kazdej miestnosti mam inak nastavenu teplotu, na noc sa mi
znizi v spacich miestnostiach na 19, okrem toho ma kazda miestnost ine
straty (nezatepleny dom, jedna miestnost s betonovym balkonom pod
tretinou miestnosti, atd...)

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.