Zase mi misto reference poslali neco jineho

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Čtvrtek Leden 18 22:07:49 CET 2018

Nj, reference. V textovém popisu součástky to našlo slovo "reference"
a indickým programátorem napsaná záplata na chybu ve skladovém
programu napsaném tlupou indických programátorů místo přímého záznamu
vyhodnotila referenci. Takže skladový systém neposlal součástku
"ADR03", ale součástku, kterou našel v regálu ADR03. To se pak
opakovalo ještě dvakrát. Teď už zbývá jen zjistit, v jakém regálu
skladují nejdražší LeCroy...

Aleš Procháska