OT: Ekvitermni regulace kotle

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Čtvrtek Leden 18 11:42:16 CET 2018

Zdravím,

venkovní čidlo je podstatou ekvitermní regulace. Jednoduše řečeno, když
začne veku klesat teplota, hned se přidá teplota vody. Protože pokud začne
klesat teplota v místnosti, je už na přidání teploty vody pozdě.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com