Zase mi misto reference poslali neco jineho

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Leden 17 00:04:39 CET 2018

Dobrý den všem,

před více lety se mi stalo, že z Farnellu místo snad ADR03 přišly LED 0603.
To bylo ještě dobré, pouzdro bylo na první pohled jiné. I když překvapivě
tmavé, takže jsem napřed myslel, že jsem omylem vybral jiné pouzdro, pak že
jinou referenci (na pytlíčku bylo normálně napsáno reference 2.5 V), ... a
nakonec se LED přibastlená na místě reference rozsvítila:-)

No dobře, no... tak to občas popletou...

Ale před pár lety zas nějaká reference. Ale místo SOT23 přišlo SO8, s dobře
čitelným označením běžného OZ, tak to bylo jasné.

Nikdy by mě nenapadlo, že se mi to stane znovu a taky se mi to dlouho s
žádnou jinou součástkou nestalo.

A teď zas: Místo ADR541 v SOT23 přišel nějaký hlídač napájení taky v SOT23.
Bádal jsem velmi dlouho, zda ji neživím málo, nebo něco za ní nežere moc,
... nakonec jsem se podíval na marking...

Chápu, že můžou občas něco poplést, ale že vždycky jedině referenci? :-)))

PH