Re: Práce - chcete mně?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Leden 16 23:40:52 CET 2018

Díky všem za rady, tohle je asi poslední co jsem nevěděl, kolik pro začátek požadovat:-)

PH

From: Karel M
Sent: Monday, January 15, 2018 6:44 AM
To: HW-news
Subject: Re: Práce - chcete mně?

Zdravím,

jestli mohu doporučit k tomu HPP, Váš přístup je "Tady mě máte, tak se ozvěte"- jak se toho chytnou nějací z těch headhounterových agentur, tak se zblázníte, oni jak čuchaj provizi tak letí jak sršni :-)
Doporučuji přístup opačný, tedy udělat si všeobecný přehled o větších firmách v okolí, pokusit se zjistit jaké mají reference a na www.justice.cz z výročních zpráv si vypočíst, jaký mají průměrný plat, pak budete vědět o kolik si tam říct.

Z toho co jste vyjmenoval bych to viděl na 50-70 hrubého.

U té práce na fakturu je naopak Váš inzerát vhodný, ale pokud by jste byl současně někde na HPP, tak se jim nemusí líbit, že děláte i pro někoho jiného.
Osobně bych raději do HPP nešel, sám se z toho snažím vymanit, snad až doplatím hypotéku...