OT: Sroub nerez M 2.5 x 5mm prumer hlavy (torx nebo nizky imbus)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Leden 16 18:49:13 CET 2018

No jo, globalistická firma. Mám ji už asi 6-7 let, je stejná až na jinou
špičku (mám ji vytaženou nahoru, díky tomu má dost velkou setrvačnost) ale
myslím že tam měli tenkrát i tuto ukrojenou, bez futrálu, po tom jsem se
ptal, ale že ho nedodali, bylo to jenom v tuhé papírové obálce. Možná to
byla nějaká nepovedená dodávka anebo šedá cesta. Mě to nevadí, stejně ji mám
jenom na osekání mlází doma, nemám les.

----- Původní zpráva -----
Od: hwnews konference

nejlevnejsi maceta od CS je Bolo Machete....original stoji od ceskeho
zastoupeni 649 Kc.

Ja vam samozrejme preji, ze jste ji koupil za 200Kc, nebot to je jeste lepsi
cena nez jsem nasel na netu:

http://www.highlife.cz/noze-cold-steel-maceta-cold-steel-bolo-machete-v335

akorat hold nevypada uplne stejne jako ta od americke firmy Cold Steel,
ktera si tenhle model nechava vyrabet opravdu v JAR:

http://www.coldsteel.com/bolo-machete.html

Jestli mate uplne stejnou vcetne original pouzdra (dodava se vzdy s
pouzdrem) tak budte rad, ale priznam se ze tomu naprosto neverim. Koneckoncu
dulezite je, ze jste spokojen.

Jinak Cold Steel je opravdu americka firma z Kalifornie (funguje uz 38 let)
a ruzne typove rady se vyrabeji ruzne po svete...treba ten muj Rajah II se
vyrabi na Tajvanu.