OT: Sroub nerez M 2.5 x 5mm prumer hlavy (torx nebo nizky imbus)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Leden 16 12:34:20 CET 2018

Kupoval jsem si mačetu, potřeboval jsem vymlátit bez. V železářství
tragédie, drahé a na odpis ruky, ale náhodou jsem šel do šopu se zbraněma, a
tam mačeta cold steel za asi 2 kila. Říkali mi že se to vyrábí v JAR. Tak
asi ví co je napsaný na tý bedně ve který jim to přišlo a country origin v
papírech.

Mačeta holí, držadlo drží bez obavy rozseknutí dlaně, jsem s ní plně
spokojen. Pravda, nedělal jsem s jinou, tak nemůžu srovnávat, ale mě
vyhovuje.

----- Původní zpráva -----
Od: hwnews konference

Pokud je Kalifornie stale na uzemi Severni Ameriky tak si troufam tvrdit, ze
je Cold Steel jeden ze statu USA a tim padem je to americky vyrobce.

Pokud je nuz levnejsi (vyrazne levnejsi) tak je to na 100% padelek. Tech
padelku lepsi ci horsi kvality je na ebay a bazarech (i zde v CR) neskutecny
kvantum a poznate to (a nebo to vubec nepoznate) vetsinou az kdyz ho mate v
ruce a to uz je vetsinou pozde.

Takze pokud si myslite, ze u S&W se nekdo uci brousit noze u produkcnich
kusu tak si to klidne myslete.

Co se tyka oceli tak Carpenter CTS BD1 je naprosto skvela na to na co ten
nuz je urcen. Mam ji i na svem nozi (taky Cold Steel ale Rajah II) a najdete
si videa co ta ocel snese (sekani, lom, rezivost). Je treba naprosto
srovnatelna s AUS8, kterou pouzivali predtim a kterou mam na prirucnim
nozi - pouzivam ho denne, mam ho nekolik let a jeste nebyl brousen jen cca
1x za rok ho obtahnu.

RV