OT: Sroub nerez M 2.5 x 5mm prumer hlavy (torx nebo nizky imbus)

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Leden 16 10:19:58 CET 2018

Pokud je Kalifornie stale na uzemi Severni Ameriky tak si troufam tvrdit,
ze je Cold Steel jeden ze statu USA a tim padem je to americky vyrobce.

Pokud je nuz levnejsi (vyrazne levnejsi) tak je to na 100% padelek. Tech
padelku lepsi ci horsi kvality je na ebay a bazarech (i zde v CR)
neskutecny kvantum a poznate to (a nebo to vubec nepoznate) vetsinou az
kdyz ho mate v ruce a to uz je vetsinou pozde.

Takze pokud si myslite, ze u S&W se nekdo uci brousit noze u produkcnich
kusu tak si to klidne myslete.

Co se tyka oceli tak Carpenter CTS BD1 je naprosto skvela na to na co ten
nuz je urcen. Mam ji i na svem nozi (taky Cold Steel ale Rajah II) a
najdete si videa co ta ocel snese (sekani, lom, rezivost). Je treba
naprosto srovnatelna s AUS8, kterou pouzivali predtim a kterou mam na
prirucnim nozi - pouzivam ho denne, mam ho nekolik let a jeste nebyl
brousen jen cca 1x za rok ho obtahnu.

RV