220V Led (20/30/50) jako zdroj proudu

Jan Linhart hw na liny.cz
Úterý Leden 16 11:47:07 CET 2018

Omlouvám se za informační stručnost. Led na 220V byl míněn

čínský modul s integrovaným zdrojem (20W/30W/50W). Je to taková

ta věc se zalitým zdrojem. Viz: <http://www.liny.cz/220.jpg>

Nechápu, jak jsem mohl opomenout AC. Čili myšlenku upravuji

na 1x220V led modul a k němu 2x klasické led moduly (antiparalelně,

pro obě polarity). Předpokládal bych, že ty 2 obyč led musí mít stejný

výkon, jako ta na 220V, ale budou lehce mrkat s polovičním výkonem.

Bude to OK?

Díky

Honza