220V Led (20/30/50) jako zdroj proudu

Úterý Leden 16 07:52:03 CET 2018

Těžko říct, informací málo, odpověď může být ano i ne.

Pokud je to 220V DC a v tom LED modulu je jen odpor v sérii, pak ano,
můžete tam připojit další LED do série, vlastně libovolný počet. Bude
se jen snižovat jas s každou další LEDkou.

Pokud je to 220V AC a v tom modulu je jen diodový můstek a odpor, pak
ano, ALE: každá LEDka v sérii musí mít taky diodový můstek (nebo by
jim stačil jeden společný).

Pokud je v tom modulu něco jiného než odpor, tzn. nějaký malý spínaný
zdroj, tak už to není tak jednoduché.

Pavel Kadečka.