OT: Sroub nerez M 2.5 x 5mm prumer hlavy (torx nebo nizky imbus)

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Leden 16 08:51:44 CET 2018

Tady primarne neni problem v sehnatelnosti dilu...tady je problem v tom, ze
to vyrobce podelal a strenky u skoro 34cm dlouheho zaviraku sesrouboval
2,5mm sroubkama s jemnym zavitem do plastu (je to plast, ktery je vlozeny
mezi strenkami). I presto, ze to je kvalitni plast tak proste to tam nema
sanci nejak rozumne drzet.

Je to pro predstavu tenhle nuz (to je kolegy ja mam jinej ;-) )
http://www.coldsteel.com/products/knives/counter-point-xl.html?___SID=U

Takze je treba tu konstrukci zmenit a to udelame prave tema vlozkama, ktere
jsou definitivni a rozebiratelne reseni.

Bylo by treba jen sehnat sroubky, ktere nebudou uplne hnusne, vejdou se tam
a budu k nim mit zavitnik.

Dneska zkusime zda ten original sroubek nahodou neni bezny M2.5...pokud by
byl tak neni co resit.

RV