OT: Sroub nerez M 2.5 x 5mm prumer hlavy (torx nebo nizky imbus)

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Leden 15 21:37:33 CET 2018

 15.1.2018, 21:30:18

Ke znackovejm kudlam, jdou vetsinou koupit i origos nahradni dily,
primo u vyrobce. Bohuzel obvykle, za nalezite znackovou cenu +
americke postovne. Ale i cinsti soudruzi, dnes nabízejí, spostu veci
pro domaci knive-makery. Takze Ax, ebay a pod.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz