Re: 3D tiskárna - snadno a rychle

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Leden 16 07:16:47 CET 2018

Ja mam CTC i3, za 155eur. Zavitove tyce som menil za trapezove, boli krive a robili mi pravidelne schodiky. Akorat setrili na atmege a dali tam nejaku 1000ckovu :(. Vytlavcil som si lepsie plastove diely vo drzia vodorovne tyce a este chladenie vytlacku.

Dňa 15. januára 2018 23:25:29 SEČ používateľ Jaromir Sukuba <jarin.hw na gmail.com> napísal: