Re: 3D tiskárna - snadno a rychle

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Leden 15 23:25:29 CET 2018

Tlaciaren z podobnej kategorie sa zda byt tiez Anel A8. Na aliexpresse
sa da kupit za podobnu, resp. mierne nizsiu cenu (~170USD, sklad v
Nemecku - rychle dodanie a bez cla), na youtube/vsade inde je na tu
tlaciaren nemalo feedbacku (s respekovanim ceny v zasade pozitivneho),
vratane dielov ktore sa oplati vytlacit aby bol vysledok este lepsi.
Kolega si ju v piatok objednal, som zvedavy.
Nie je bowdenova, co niektore veci mierne zjednodusuje.