Reseni rovnic embedded

Neděle Leden 14 15:34:09 CET 2018

Ja uz si taky takovou "vysokou" matematiku nepamatuju, ale kdyz uz jen
realne koreny, tak zderivovat, najit koreny (u polynomu 3. stupne to
snad jde snadno, nebo stejny postup) koreny budou globalni nebo lokalni
extremy puvodniho polynomu, vypocitat hodnoty a pokud je mezi nima nula,
tak treba pulenim intervalu najit? Na kraji pak totez.
Asi by bylo potreba resit spoustu vyjimek jako kdyz koreny nejsou atp.
Ale prijde mi to zvladnutelne i na arduinu takto.