Re: Práce - chcete mně?

Sobota Leden 13 13:53:29 CET 2018

On 13 Jan 2018 at 13:31, Zdeněk wrote:
> Jak jsem psal. Mně přijde férové přijít v tom, v čem hodlám chodit do
> práce. Oni mají představu, jak budete v reálu oblečen. Případně se rovnou
> domluvíte na jejich dress code.
> Ale jsou to detaily. Absence kravaty asi nerozhodne příjímací pohovor. :-)
... a pokud ano, tak je to nakonec klika, že se to vyjeví tak brzy.

Oblečení lepší než formálně perfektní je oblečení pohodlné a přirozené. Ale
důležitější než tvar oblečení je, aby to bylo čisté a to včetně uchazeče. Vytáhnout
maturitní sáčko, které se od zapocení na plese vyvětralo naposledy na dědečkově
pohřbu, případně přijít na pohovor den před čtvrtletní koupelí je mnohem horší
problém.

D.O.