RE: Práce - chcete mně?

Zdeněk zdej na atlas.cz
Sobota Leden 13 13:31:04 CET 2018

S tou svatbou to není zrovna dobrý příměr. Svatbu máte na úřadě / v kostele a účastní se jí spousta lidí. Sedět doma ve dvou u TV je opravdu zcela nesrovnatelná situace a tedy i nesrovnatelný dress code. :-)

Jak jsem psal. Mně přijde férové přijít v tom, v čem hodlám chodit do práce. Oni mají představu, jak budete v reálu oblečen. Případně se rovnou domluvíte na jejich dress code.
Ale jsou to detaily. Absence kravaty asi nerozhodne příjímací pohovor. :-)

Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of gatilo
Sent: Saturday, January 13, 2018 11:48 AM
To: HW-news
Subject: Re: Práce - chcete mně?

 13.1.2018, 11:16:46

Na svadbu, se taky obleknete jinak, nez pozdej behen vsednich dnu manzelskych. :-)

Ja, pokud jdu na pohovor, tak v kosili s kravatou + neco, co by mene znalí, mohly nazvat oblekem ( ve skutecnosti jde o sportovni sako nebo blazer a tzv. sportovni kalhoty, nebo jen cerne jeansy ).
Nekdy to sice pusobi trochu podivne, napr. kdyz potencialni primy nadrizeny, prijde v umastenych monterkach, ale je to furt o dost lepsi, nez kdyby tomu bylo naopak (pro nej je to bezny den, pro uchazece ale den vyjmecny, leda by slo o notorickeho fluktuanta).

Na druhou stranu, ja v tom saku nebo blazeru, chodim nekdy i do hospody, proste takove normalni obleceni.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz