Reseni rovnic embedded

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pátek Leden 12 01:00:16 CET 2018

Zdravim, nevidim spatny vysledek pokud Vam vyjde hodnota blizici se
nekonecnu. Pokud ma rovnice vice reseni nebo ji nezjednodusite, tak to
je horsi. Musite trosku vic popsat co chcete, jinak Vam asi nikdo
nepomuze. Jinak rovnice a derivace pro reseni extremu, ciste numericky
vypocet, optimalizace jako skokove metody nebo az algoritmy oznacovane
jako umele inteligence.

Jirka