OT O tempora, o mores

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Středa Leden 10 00:27:07 CET 2018

Jj, já to mám teď taky přes layout creator, ale myslím, že ten
CapsLock je něčím omezený, aspoň onehdá pod Windows XT mi tam nějaké
fíčury (které jsem míval ve vlastních driverech pod MS DOS) nešly
nastavit, detaily si už nepamatuju. Ale třeba už to zase změnili :-)

Aleš Procháska