OT O tempora, o mores

Úterý Leden 9 23:03:05 CET 2018

Nevím jak pan Štengl, ale já jsem si kdysi pomocí nástroje od Microsoftu udělal do
Windows vlastní definici layoutu klávesnice. Hledejte Microsoft Keyboard Layout
Creator (resp. zde https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=22339)
nadefinujete si, co která klávesa má s kterým přeřaďovačem být (U+1234), mrtvé
klávesy atd., vytvoří se .msi, to se pak nainstaluje a v nastavení jazyka a
klávesnice se to objeví a dá použít. Je to překvapivě použitelný nástroj a má slušný
help.
Já jsem si takhle před lety ulevil, když se mi při přepínání k čím dál větší zlosti
měnila na numerické klávesnici tečka na čárku, protože podle normy máme přece
desetinnou čárku a né tečku. Tak jsem si udělal vlastní skoročeskou klávesnici s
tečkou i vpravo a do anglické naimplantoval česká nabodeníčka (s pravým Alt).

Velká písmena místo číslic s CapsLock tam není problém zařídit.

Mimochodem, pane Štengle, nepochlubíte se, kam se Vám to všechno vešlo (jak jste to
namapoval)?

D.O.