Motor

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Úterý Leden 9 23:01:56 CET 2018

Hezký večer,

mám tady střídavý motor s převodovkou JS09. Měl by to být tento
http://www.adaceltech.com/en/ADACELTechnologiesLtdJS09.htm
Zdá se, že běží normálně, ale watmetr z LIDLu ukazuje odběr cca 130W bez
mechanického zatížení a motor se poměrně hřeje. Je to u těchto motorů
normální nebo je někde problém. Pracovní cyklus je  uveden 1min.
zapnuto/ 8min. vypnuto, což by mohlo odpovídat, ale i tak se mi zdá ten
příkon a oteplení velké. Motor má dvě vinutí. Jedno je vždy připojeno
přímo a druhé přes kondenzátor dle požadovaného směru otáčení. Příkon je
v obou směrech podobný. Může být problém v kondenzátoru? Bohužel nejde
odpojit jinak než štípačkami. Má s těmito motory někdo nějaké zkušenosti?

Předem díky za odpovědi
EH