[MECH] 3D tiskarna tiskne zubate diagonaly

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Leden 9 18:49:23 CET 2018

Zdravim,

potreboval bych jeste jednou poradit, prosim - kdyz mi 3D tiskarna (laciny
klon i3, aktualne cca 3000Kc) tiskne diagonaly treba u infillu, tiskne je
jako schody, tedy v pravouhle siti (nejdriv popojede v jedne ose, pak ve
druhe). Ta i2, kterou jsem rozchazel pres vanoce, tiskla diagonaly opravdu
sikme, tedy obema motory najednou. Predpokladam, ze je to problem v nastveni
FW, mam tam Repetiera (do obou) a trochu jsem s tim bojoval.

Uplne zasadni problem to neni - tiskne to, jen je to kapku hlucne, kapku
pomale a kapku nepresne :) Netusite nekdo, na co se podivat, co za tohle
chovani muze - pripadne alespon na co se zeptat googlu?

Diky.

Pavel Kutina