Jaky DAQ?

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Úterý Leden 9 20:26:02 CET 2018

Dík. A co DRAK4, šlo by to (ovšem za cenu složitějšího připojení těch
Pt1000 a termočlánku)? Já se furt bojím toho ethernetu, že bych
strávil věčnost tím než bych to rozchodil. Zatímco sériový port umím a
modbus taky a mám už tím v té mé aplikaci připojené další snímače.

Aleš Procháska