FTDI / papouch , novy oc hw . problem ?

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Pondělí Leden 8 17:43:58 CET 2018

mate pravdu, byl to specialni nakup pres naseho dodavatele lenovo, kde treba kvuli tem win7, bylo potreba poridit hw s urcitym procesorem i7,  kam jeste jdou win7 nainstalovat.
na zakazku v cine/lenovu prej poskladaj cokoliv, jen cas a cena se musi akceptovat.
tomik.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Zdeněk
Sent: Monday, January 08, 2018 5:25 PM
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: FTDI / papouch , novy oc hw . problem ?

Sice mimo téma, ale nedá mi to:
Zarazilo mne spojení nový notas a win7. Před Vánoci jsem si chtěl udělat radost novým NTB, ale nechci win10. Zjistil jsem, že win8 natož win7 se už prakticky nesežene. Teď jsem znovu zkouknul Alzu, kde mi filtr našel asi 70 modelů s win7 a 8, ale komplet všechny jsou "použité" nebo "rozbalené".
To se vážně ještě dá koupit nový NTB s W7?

Zdeněk