OT: Linux na USB

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Leden 8 14:11:32 CET 2018

Děkuji všem za užitečné informace. Našel jsem skripty, které upraví
Ubuntu server LTS pro USB flash (nebo SD...). Tak z nich zkusím
vypreparovat základ a dále upravit k obrazu mému. Ale co jsem na to
předběžně koukal (když odstraním to co nepotřebuju tak tam z nich
skoro nic nezůstane...) tak se tam asi taky moc neřeší nějaké omezení
zápisů a je to jenom prostá úprava už vytvořeného filesystému... No
uvidím až to nabootuju (teď to kopíruju na USB flash).

https://github.com/Cyclenerd/ethereum_nvidia_miner

Michal Grunt