Nabijeni 4ks NiMH - maly modul

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Leden 8 12:23:07 CET 2018

Jednou jsem dělal model RC letadla (házedla) kde byly 4ks MiMH články
(snad 160mAh) a dle praxe RC modelářů bylo nejjednodušší a snad i
nejméně problematické použít zdroj proudu přes LM317. To jsem udělal,
nastavil a bylo to to pohodě. Ale více o tom už nevím (zda to topilo -
asi moc ne, nepřebíjelo atd.). Tak jenom takový nástřel...