Oprava ATX zdroj

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Leden 5 12:29:32 CET 2018

> Hura opraveno.
Blahozelam :)

> Vadny C fungoval jako zkrat na jedne z diod v 5V vetvi, ale neni mi jasne
> jak to mohl komparator 1 poznat?
Preto som pisal, aby ste vypajkovali D39, alebo R59 zo spatnej vazby a
pripadne D37, R52. Tym by ste zistili, z ktorej  vetvy sa dostava
dostatocne vysoke napatie na preklopenie komparatora.

Podla mna sa stalo to, ze zdroj sa snazil tych 5V vytlacit, kedze
spatna vazba hlavneho zdroja je tahana (silnejsie) z 5V cez R15. Tym
stupalo napatie aj na ostatnych vetvach nad spravne hodnoty. Tu sa
mohlo stat, ze napatie vo vetve 12V stuplo natolko, ze zafungovala
ochrana pri scitavani a odcitavani napati (cez ZD2). Alebo mohla
zafungovat ochrana strazenia napatia vedeneho cez D28, D15, D14 a
odporovy delic.

miro