5VSB zdroj

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pátek Leden 5 11:49:21 CET 2018

Ono se chce na ty schemata podivat trosku zdalky, casto tam jsou
soucastky spis na mateni nepritele.

Jinak zde: http://www.electroschematics.com/12799/diy-rcc-smps-circuits/
nebo zde http://www.loneoceans.com/labs/flyback/ nebo
http://danyk.cz/iz_odv.html

Pokud se na to podivate jednoduse, tak klasicke trafo Vam stejnosmerny
proud nikdy neprenese. Dokud stoupa proud v jedne civce, tak stoupa i v
druhe, tim se tranzistor jeste vice otevira. Kdyz prestane stoupat
proud, tak samozrejme nasleduje pad na vynuti u baze a tj. zavreni a
znovu dokola. Material musi byt takovy aby byl schopny prevzit a zase
vratit energii tj. jakmile bychom ho prebudili nebo spise nebyl toho
schopny tak kvalitne, tak to moc fungovat nebude proto neni vhodne zelezo.

Tak jednoduse se na to divam a mozna me tady spousta lidi opravi.

Jirka