Re: PC ZOTAC ID 41 od čtvrtka

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Úterý Leden 2 01:01:23 CET 2018

Zdravim,
jsou a zatim jeste par jich je, a i navic mimo seznam.
Jen ty svatky a do toho sluzby a tak prosim vydrzte.
Dalsi zajemci co mi poslali mail se zadosti a nekteri nenapsali adresu, tak
je prosim o kontrolu mailu a necht poslou adresu.
Nasledne dostanou na soukr. mail cislo uctu. Penize mohou poslat bez
problemu az po prijeti zasilky.
Stale v nabidce, i kdyz ubyvaji, nepouzite Intel Stick STCK1A8LFC, linuxova
verze.
Pokud nekdo bude k temto PC potrebovat, tak 2m kabel mezi PC a LCD za 50.
3m za 100. Perfektní stav.
Kabel pro EET pokladnu, tisk a pod. USB to RS232 Axago ADS 50 za 100 Kc.
Jedna se o poctive kabely s chipem PROFILIC PL-2303 HXD.
Podpora az do Windows 10 je odzkousena.
Jsou to poctive prevodniky a za to rucim.
Zadne fake z Ali*aby.
Jindra Polivka