Re: novoroční kvíz

Pondělí Leden 1 21:26:41 CET 2018

Jste blízko. Uštíp jsem kousek pružinky, poslední závit od toho štípání
roztažený. Do zkratu byl možná ten první závit, ten seděl na parafínu.
Spirálku jsem nasadil na knot a necelé dvě vteřiny po spuštění
magnetronu svíčka hořela. Jestli ta pružina nějak rezonovala, jestli byl
dokonce mezi závity výboj, netuším - nestačil jsem si všimnout. Možná se
jen tolik rozžhavila, ale ani to jsem nepostřehl. Sám jsem se divil, že
to šlo tak jednoduše.

Anděl