OT? Matematika? Riesenie "slnecnej" rovnice

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Leden 1 17:25:53 CET 2018

Zdravím,

data jsou k dispozici zde:

http://zapadlo.name/ruzne/osvetleni.txt

nechal jsem tam 2 sloupce času - jednou jako unixtime pro strojní
zpracování a jednou jako lidsky čitelný čas a datum.

Místo měření: 49.4848575N, 17.4450169E

Čas a datum je v lokálním čase, tj při jarním posunu času se v datech
objevuje hodinová díra, při zimním jsou data na hodinu zdvojena.

Petr