OT? Matematika? Riesenie "slnecnej" rovnice

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Pondělí Leden 1 13:14:11 CET 2018

Relativne presne to je jen mezi obratniky a polarnimi kruhy a mimo obdobi rovnodenosti. Zejmena v blizkosti rovniku a za pokarnimi kruhy neni metoda moc pouzitelna. Problemy jsou take se svetelnym znecistenim.

Ale jeste pred par lety to byl, krome Argosu, jeden z mala moznych zpusobu trackingu migrace mensich ptaku.