OT? Matematika? Riesenie "slnecnej" rovnice

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Leden 1 11:58:05 CET 2018

Zdravím,

ta změna svítání a soumraku je právě poměrně dost stabilní. Hodně mě to
překvapilo ale je to tak.

Můžete si to ověřit z mých dat:

http://zapadlo.name

buď předpočítané grafy (symbol žárovka)  a nebo libovolný datum a čas  -
Historie v grafech, tabulka srazky, sloupec osvetleni.

Tam se muzete podívat jak právě západ a východ slunce stabilní.

Petr