Bazar: Holice a PC Zotac

Tomáš Vymětal vymetalt na gmail.com
Středa Únor 28 22:08:02 CET 2018

To se omlouvám, jestli to vyznělo jako kritika .. spíš to mělo být
varování, aby někdo nepočítal, že tam nainstaluje tři systémy a bude mít
prostor na filmotéku :) Zlatá doba, kdy se systém vešel na tři diskety.

Jen tak pro zajímavost, systém na mém PC teď žere 55GB (na druhou
stranu, asi bych mohl uklidit :))

T.