Bazar: Holice a PC Zotac

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Únor 28 14:11:25 CET 2018

Chlapi, ten disk 60GB je jen bonus, využijete, nebo ne.
Toto PC se tady prodávalo bez disku, bez Operačního Systému, bez pamětí.
Tak to berte jak to je. Nemůžete od toho chtít zázraky, ale na net, poštu a kancl práci to stačí a i na přehrávání videa.
No, na HD asi nic moc. Málo to žere a třeba můj syn má téměř neustále puštěný PC s odběrem cca 200 Watt.
maká na grafice a včera mi sdělil, že si vybral grafickou vejšku s 80 tis. školným.
Ach jo, no nebojte nezdražím :-)
Jindra Polívka
  ----- Original Message -----
  From: Michal Grunt
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, February 27, 2018 9:12 PM
  Subject: RE: Bazar: Holice a PC Zotac

  … Win jen holé sežraly přes 20GB …

  Spustte disk cleaner. I když to ted vypadá jako rada pro jiny typ konference tak ono to hlavně trochu prohrabne windows update databázi a db ovladacu coz jiným způsobem nelze a samo se to nedela (po prvním kroku ještě kliknout na tl. Vyčistit systemove soubory). Pak je ještě moznost stáhnout utilitu, která se trochu porochni ve windows/installer (jmenuje se to patch něco, presne si namatuji, Google to najde) čímž se taky trochu ziska (na vlastní riziko). Pak je dost často zrout místa na disku windows/winsxs, ale na ten jsem ještě nevyzrál… A hlavně doinstalovat všechny aktualizace, jinak (v defaultnim nastaveni) zustavaji na disku připravené k instalaci a zabírají místo (po doinstalaci spustit znovu disk cleaner a ten po nich trochu uklidi). No snad tim nejake místo získáte.