Bazar: Holice a PC Zotac

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Únor 28 13:57:56 CET 2018

Můžete mi napsat číslo BIOSu ? ZOTAC ?
To se mi totiž nezdá, ale může to být i klíčenkou, napište mi typ a velikost.
Desky s Intel D525MW tu mám také. Zatím jsem je nepotřeboval. Je tu pár kousků a moc je neřeším.
Pokud by je někdo chtěl, tak za pár kaček.
Jindra Polívka

  ----- Original Message -----
  From: Michal Vanka
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, February 28, 2018 12:29 PM
  Subject: Re: Bazar: Holice a PC Zotac

  Z mych (dvou :))) klicenek to nebootovalo vubec na zadnem portu.
  Postup: vytahnout SSD, zapojit ho do Intel D525MW (stejny cpu a chipset),
  nainstalovat W7, prehodit zpet, doinstalovat ovladace - proste motivace
  pustit klukovi pohadky byla silna :)))))).
  Jinak me dost prekvapilo, jak je ten Atomovy stroj zdechly.
  Zotac ma aspon Nvidii -> akcelerovane video.
  Na D525MW si s videem vubec neskrtnu, coz ale nebyl jeho primarni ucel
  (primarni ucel je neco jako NAS s tema pohadkama :), backup, atd.
  ALE: dobre je, ze oba stroje maji gigabitovy ethernet, takze po dratech
  to svisti relativne rychle...
  -mv

    Hmm, když o tom přemýšlím, s tím bootem jsem měl podobné problémy, ale mezi instalací a nasazením pár týdnů uběhlo, takže jsem zapomněl. Zkusím další porty a uvidím.

    Jinak u mě je to Win7. Dost mě překvapilo, jak to šlape, na druhou stranu ty Win jen holé sežraly přes 20GB, takže s tím 60GB SSD je to tak na hranici.

    T.