Bazar: Holice a PC Zotac

Michal Vanka junk.mv na gmail.com
Středa Únor 28 12:29:19 CET 2018

Z mych (dvou :))) klicenek to nebootovalo vubec na zadnem portu.
Postup: vytahnout SSD, zapojit ho do Intel D525MW (stejny cpu a chipset),
nainstalovat W7, prehodit zpet, doinstalovat ovladace - proste motivace
pustit klukovi pohadky byla silna :)))))).
Jinak me dost prekvapilo, jak je ten Atomovy stroj zdechly.
Zotac ma aspon Nvidii -> akcelerovane video.
Na D525MW si s videem vubec neskrtnu, coz ale nebyl jeho primarni ucel
(primarni ucel je neco jako NAS s tema pohadkama :), backup, atd.
ALE: dobre je, ze oba stroje maji gigabitovy ethernet, takze po dratech
to svisti relativne rychle...
-mv