PIC18F2xK42

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Únor 27 12:53:17 CET 2018

Nejste sami komu je to divné. Od doby, kdy jsem si vyzkoušel určitý
postup na Cortex-Mx bych už zpátky na 8/16-bity také nešel. Už ten
32-bit jednotný adresní prostor věci hodně zjednodušuje. A to, že jsou
složité periferie - no ty budou čím dál složitější i na jiných
platformách, pokud si to má konkurovat ohledně funkce.
Fakt je, že PIC jsem nikdy nezkoušel - podle toho co se kolem nich píše
i zde mi připadají tak nějak moc exotické, ale co jsem zkoušel je x51 a
AVR - ARM je proti tomu trochu někde jinde. A přitom to jádro vlastně
ani není o moc složitější alespoň co se týká počtu použitých logických
hradel.

Mrazík