PIC18F2xK42

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Únor 27 11:45:46 CET 2018

Jestli je nejaky kompiler v Pascalu pro ARM zdarma tak o tom treba zacnu
uvazovat - zatim o nicem nevim. Jedine co paralelne zkousim je ESP32 (to mi
prijde jako skvela vec s tou vestavenou wifi a bt), ale tam mam obavu o
dostupnost a kontinuitu.

Dalsi vec co mi vyhovuje je, ze jsem stale uz od dob PIC16F873 pinove
kompatibilni. Mam par typu univerzalnich dps (vyrobenych do zasoby) se
kteryma bez problemu resim vetsinu zalezitosti, ktere se vyskytnou - mam
desku na 8 DIP a 28DIP MCU. V podstate jedinej special co jsem ted delal
byl ten solarni regl.

RV