Logicky zisk (Re: TESLA TTL)

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Únor 26 23:09:58 CET 2018

Ano. Niektore obvody (citace, MUX-y) mali na jeden pin zapojene
viacere vstupy, takze zrali viac a aby si ich hodil do nuly, bolo
treba potiahnut vacsi prud. Ze by bonusova otazna na Zenit?

Mozno vhodnejsi termin by bol "logicka strata", ale znelo by to prilis
negativne.

Dňa 26. februára 2018, 22:47, balu <balu na k-net.fr> napísal/a: