Rozdvojka mikro USB

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Neděle Únor 25 15:52:35 CET 2018

Zdravím,

to nejste exot, také používám na práci mimo kancelář mobil a notebook. I
když notebook mám takový ten překlopitelný na tablet, je to skvělé, pokud
do něj musíte koukat, semtam něco ťuknout a chodit třeba po výrobní hale.

A pak ještě používám PC doma a v různých kancelářích, proto mám 99% svých
věcí v cloudu, jinak by to nešlo.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel