Rozdvojka mikro USB

Martin Záruba swz na volny.cz
Sobota Únor 24 15:38:45 CET 2018

Ale jasně, já to řekl jako příklad, který mě připadal, že pro Frantu
bude zajímavý. Pochopitelně ne ten převodník, co potřebuji já. Ale s tou
klávesnicí jsem si taky tak naběhl. Já zase naivně myslel, že ta
klávesnice je průchozí.

Jen mě zaráží, že např. tato hračička stojí 3800 a ci všechno umí za tu
cenu. https://www.ggpc.cz/hp-compaq-nx7400-154-intel-core2duo-t5600

Martin Záruba