Rozdvojka mikro USB

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Sobota Únor 24 15:03:22 CET 2018

Samozrejme, netvrdim, ze sa take poziadavky nevyskytuju. Len ten HDD som
este nevidel. Ale to je dane len rozsahom mojich znamych. Avsak stale to
bude zanedbatelne percento. Bezneho frantu uzivatela proste ani nenapadne
chciet k tomu klavesnicu/mys/disk, lebo 90% pouzivatelov tabletov ho ma na
pozeranie facebooku a "konzumaciu obsahu". Ano, sem-tam ho niekto ma aj na
drobne pisanie. Nakoniec tych klavesniciek k tabletom sa asi predava dost.
Takze niekto si kupi klavesnicku na USB, aby po case kupil bluetooth, lebo
nema tablet ako napajat.
Takze mozem kolegovi doporucit iba zakupenie Bluetooth<>RS232 prevodnika.

Slavo T.