3d tisk. - Anet A8 High Precision Desktop 3D Printer Kits ?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Únor 23 23:47:11 CET 2018

Máme s kolegou každý jednu překližkovou CTC od tohoto prodejce - cena je nějak čím dál neskutečnější, cca 2700 Kč:

https://www.ebay.com/itm/CTC-DIY-stampante-Prusa-I3-Pro-B-stampante-3D-MK8-LCD-Spedizione-dalla-Germania/262927131034?hash=item3d37ada19a:g:mDsAAOSwpkFY50Nk

Oba relativní spokojenost. Kolega nic neřeší a tiskne, já upgraduju, ladím FW, řeším přesnost - a přesto to občas dopadne hůř, než na té jeho "stock" :) Zase na druhou stranu - tiskn mi přesněji a předvídatelněji. Každopádně dobrá hračka a u obou se nám začlenila do domácností docela hezky.

Pavel Kutina

  ----- Original Message -----
  From: iko
  To: hw-list na list.hw.cz
  Sent: Friday, February 23, 2018 10:11 PM
  Subject: Re: 3d tisk. - Anet A8 High Precision Desktop 3D Printer Kits ?

  Na tuto a8 (spolu s mojou ctc i3) som videl video recenziu. Anet bola krajsia, ale ram sa kyval z boku na bok, lebo nie je z jedneho kusu. Ctc je sice z preglejky, ale jeden kus, teda sa nekyva.

  Dňa 23. februára 2018 21:21:13 SEČ používateľ "Václav Ovsík" <vaclav.ovsik na gmail.com> napísal:
Zdravím,přiznám se, že 3D tisk šel dosud kolem mě, zvědavost jsem spíšepotlačoval hlavně asi ze strachu, že to bude další velký žrout času.Zase na druhou stranu - možná bych tím mohl trochu zaměstnat syna, abydělal něco užitečnějšího než to pitomé hraní...Narazil jsem nahttps://diit.cz/clanek/bleskovy-vyprodej-kvalitni-3d-tiskarna-za-par-stovek-stihnete-posledni-kusykterý odkazuje nahttps://www.tomtop.com/p-os0187eu.html?Warehouse=DE&aid=C14936&mid=10000020939&utm_source=KOL-Blog&utm_medium=Petr&utm_campaign=OS0187EU&utm_content=3867Což by teda vyšlo na $157 + $12 - cca $170. - tedy cca 3500Kč.Je to z DE Warehouse, takže by to měla být konečná cena - žádné dalšípoplatky, ne?Je to zajímavá tiskárna a cena?
  --
  iko

  Tento email neobsahuje virusy, pretoze nepouzivam MS Windows.