3d tisk. - Anet A8 High Precision Desktop 3D Printer Kits ?

iko iko.ikoon na gmail.com
Pátek Únor 23 22:11:15 CET 2018

Na tuto a8 (spolu s mojou ctc i3) som videl video recenziu. Anet bola krajsia, ale ram sa kyval z boku na bok, lebo nie je z jedneho kusu. Ctc je sice z preglejky, ale jeden kus, teda sa nekyva.

Dňa 23. februára 2018 21:21:13 SEČ používateľ "Václav Ovsík" <vaclav.ovsik na gmail.com> napísal: