OT: Posta chce 700 jen za procleni?

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Pátek Únor 23 18:35:09 CET 2018

Jen pro zajimavost, CP prisla na prelomu roku o licenci jelikoz opakovane neplnila zakonne povinosti. Ale stat (CTU) ji musel udelit licenci neb tu nemame nikoho jineho, kdo by postovni sluzby provozoval. Samotny CTU dela roky vse pro to, aby ani zadna konkurence neexistovala.

Nebyt to vtipne, i bych zaplakal :)