Re: USB/RS232 se skutečnými RS232 úrovněmi z Číny?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Únor 22 20:31:07 CET 2018

Pak je otázka, jestli potřebuju převodník TTL/232, nebo jestli potřebuju
převodník TTL/232 od Maxe. A na to si musí každý asi odpovědět sám - zatím
(a mám jich docela hezkou hrst) mě "čínské šmejdy" ve štychu nenechaly
(tedy - jednou jsem koupoil dva blbě osazené, ale mám dojem, že to byly
PLxxxx, takže to stejně není úplně relevantní této debatě), dokonce jsem
nezaznemanal známé problémy s drivery a přepisováním EEPROM. Nevím, jestli
je to klika, nebo fakt, že nejnovější Windows, u kterých sedím, jsou 7/64b.

Ano, připadalo by mi výrazně etičtější, kdyby si to číňan vydal pod vlastní
značkou, ideálně třeba MAO232, aby bylo jasno :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Michal Vanka
To: HW-news
Sent: Thursday, February 22, 2018 7:47 PM
Subject: Re: USB/RS232 se skutečnými RS232 úrovněmi z Číny?

Tady panáček zkoumá falešné čínské MAX3232:
https://blog.heypete.com/2016/09/11/investigating-fake-max3232-ttl-to-rs-232-chips/

Plošnáček tam má podobný, jako někdo odkazoval v tomto threadu....
Tak pozor na převodníky za dolar i s dopravou...
-mv¨

Děkuji za info.
To je asi ideální varianta. Sice nebude obslouženo kompletně všech 8 linek
ale jen 4,
ale to asi většinou nebude vadit.

Pokud by pan OK1IA náhodou ve svém novém převodníku taky našel CH340
v SOIC, tak bych hned objednal ty samé a udělal to stejně.

PL