Re: USB/RS232 se skutečnými RS232 úrovněmi z Číny?

Michal Vanka junk.mv na gmail.com
Čtvrtek Únor 22 19:47:21 CET 2018

Tady panáček zkoumá falešné čínské MAX3232:
https://blog.heypete.com/2016/09/11/investigating-fake-max3232-ttl-to-rs-232-chips/
Plošnáček tam má podobný, jako někdo odkazoval v tomto threadu....
Tak pozor na převodníky za dolar i s dopravou...
-mv¨