RE: Sháním 27C080

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Únor 22 19:05:47 CET 2018

Dekuji za užitečné info. Prozkoumam fotografie osazene desky co tam presne je.

Tak na jedné fotce je  100F (je to spatne k precteni) na druhé 90DC.

Od: Jan Waclawek
Odesláno:čtvrtek 22. února 2018 18:24
Komu: HW-news
Předmět: RE: Sháním 27C080

[preposielam]

Pan Grunt, co si tak pamatam tak velka vacsina vsetkych tychto JEDEC
pamati - RAM, EPROM, EEPROM a FLASH je pinovo kompatibilna, resp. su
len male odlisnosti podla typu obvodu. To co je dolezitejsie je to
ciselko za pomlckou v oznaceni pamati. Pokial mi este pamat
nevygumovali, tak pre EPROM / EEPROM to boli 150 / 90. Urcuju casy pre
RW operacie a pre Vas pri vybere by mali byt smerodajne...

No a k programatoru, ja myslim ze Elnec bude mat nejaky low-cost
programator pre velku vacsinu u nas dostupnych pamati, len chce to
isty minimalny obnos penazi, tak ako kazde hobby a konicek. A v tomto
pripade v tom mate aj funkcny sw a support...